کد مطلب: ۱۰۶۰۵
تاریخ انتشار: شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶

جشن هزارگان

راز و رمز تداوم حرکت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در چیست؟ اهداف برگزاری نشست‌های فرهنگی و ادبی کدام است؛ کمیت و کیفیتِ برنامه‌های فرهنگی با چه معیاری سنجیده می‌شود؛ و این برنامه‌ها چه میزانی در فضای فرهنگی تاثیرگذار است. مرکز فرهنگی و بین‌الملل شهرکتاب در طول یازده سال گذشته علاوه بر برگزاری همایش‌های بین‌المللی و اهدای جایزه‌های علمی، هزار نشست و درس‌گفتار فرهنگی برگزار کرده است.

جشن برگزاری هزارمین نشست و درس‌گفتار مرکز فرهنگی شهرکتاب در روز سه‌شنبه دهم مرداد ساعت ۱۶:۳۰ و با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه و مدیران فرهنگی در مرکز فرهنگی شهرکتاب خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود. در این مراسم، چند تن از شخصیت‌های فرهنگی، نویسندگان و صاحب‌نظران درباره‌ی بازتاب این نشست‌ها در فضای فرهنگی کشور و در عرصه‌های بین‌المللی سخن می‌گویند و شیوه‌های گفت‌و‌گوهای فرهنگی و ادبی را در تحکیم دوستی میان اصحاب فرهنگ تبیین و به ضرورت تبادلات عمیق فرهنگی میان ایران و دیگر کشورها اشاره می‌کنند.

از علاقه‌مندان دعوت می‌نماید که برای حضور در جشن هزارگان شهرکتاب به مرکز فرهنگی شهرکتاب خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم مراجعه نمایند.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST