کد مطلب: ۱۰۷۶۱
تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

جشن امضای کتاب صوتی «شهر غصه» در شهر کتاب مشهد برگزار شد

امیر علی نبویان جمعه ۲۷ مرداد ماه مهمان «شهر کتاب مشهد» بود و در میان استقبال پر شور علاقمندان کتاب صوتی «شهر غصه» را امضا کرد.

 امیرعلی نبویان متولد دوم فروردین سال ۱۳۵۹ و فارغ التحصیل رشته مهندسی برق از دانشگاه مازندران است. او از مجریان و نویسندگان محبوب برنامه‌های «رادیو هفت» و «صدبرگ» و مجموعه کتاب «قصه‌های امیر علی» است که حالا چاپ بیستم خود را هم پشت سر می‌گذارد...
نبویان برای علاقمندانش از شروع کار نویسندگی و چگونگی شکل گیری مجموعه قصه‌های امیر علی گفت و نحوه شکل گیری کتاب صوتی شهر غصه را شرح داد.  نمایشنامه‌ی شهر غصه پیش از این دو بار به کارگردانی «کوروش سلیمانی» در سالن‌های مولوی و سنگلج اجرا شده است. «نشر و پخش جوان» این کتاب صوتی را منتشر کرده است. جمعی از هنرمندان زمینه‌ی بازیگری، گویندگی، نویسندگی و آهنگسازی گرد هم جمع شده‌اند و «شهر غصه» را ارائه کرده‌اند. در این کتاب صوتی، داستان ابوعلی سینا و امیرکبیر و لیلی و مجنون را که وارد این دنیا و این دهه شده‌اند و داستان‌های جالبی در برابر تداخل فرهنگی رقم می‌زنند را می‌شنویم.

امیر علی نبویان مجری و نویسنده محبوب، با حوصله به سؤالات علاقمندان پاسخ گفت و در میان ازدحام طرفداران با صبوری آثار خود را امضا کرد.  

 

 

 

شهر کتاب مشهد

شهر کتاب مشهد

 

شهر کتاب مشهد

شهر کتاب مشهد

شهر کتاب مشهد

شهر کتاب مشهد

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST