کد مطلب: ۱۱۴۵۹
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶

میز کار متفاوت دانیل استیل

مهر: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ونیتی فر، دانیل استیل نویسنده ۷۱ ساله آمریکایی برای نوشتن ۱۶۳ کتابش از ماشین تحریری استفاده کرده که روی میز کاری قرار دارد که از ماکت بزرگ چند جلد از کتاب‌های پرفروشش ساخته شده است.

دانیل استیل با رمان‌هایی که به شدت مردم پسند هستند شناخته می‌شود. او بنیانگذار بنیاد نیک تراینا - که به یاد پسر فقیدش تأسیس کرده- هم هست و بشدت برای آگاهی دادن درباره بیماری‌های روانی -ذهنی تلاش می‌کند.

 

او جدیدترین کتابش را که با عنوان «قصه پریان» ماه آینده منتشر می‌شود، نیز روی همین میز کار که در منزلش در سانفرانسیسکو واقع است، نوشته؛ میزی که تماشایش جالب است.

وی از ماشین تحریرش که المپیا ۱۹۴۶ است، به عنوان ماشین تحریر محبوبش یاد می‌کند و می‌گوید: ۱۶۳ کتابم را با همین ماشین تحریر نوشته‌ام و هنوز قوی و پرقدرت کار می‌کند.

استیل که مادر ۹ فرزند است می‌گوید: عاشق لحظه‌هایی هستم که فرزندانم به من موفق باشی می‌گویند. این گفته قلبم را لمس می‌کند، اما کمکی به من برای پیشبرد روند خلاقیتم نمی‌کند. میز تحریرم نیز همیشه همین قدر شلوع است و وقتی در حال نوشتن یک کتاب هستم، چیزی را از روی میز برنمی‌دارم تا کتاب را تمام کنم.

همه مجموعه کاغذهای که روی میز را اشغال کرده‌اند، مربوط به کتاب جدید او هستند که دارد رویش کار می‌کند.

وی می‌گوید: روی دیوارهای دفتر کار من هم جلدهای کتاب‌هایم در قاب جا گرفته‌اند و نقل قول‌هایی که عاشق آنها هستم. از آنجا که من تا دیر وقت شب کار می‌کنم یکی از آنها را خیلی دوست دارم: شب چه ربطی به خواب دارد؟

میز تحریر اتاق کار دانیل استیل ۲۵ سال پیش ساخته شده و از رنگ‌ها و روی جلد کتاب‌هایی که آنها را خیلی دوست دارند، الهام گرفته است.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST