کد مطلب: ۱۲۳۴۷
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۷

رمانی تازه از جنایی‌نویس پرفروش آمریکا

مهر:  دیوید بالداچی با یک کتاب جدید با عنوان «سقوط کرده» در ژانر جنایی وارد بازار کتاب جهان می‌شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، نویسنده پرفروش آمریکایی که پاییز ۲۰۱۷ کتابی با عنوان «پایان بازی» را منتشر کرده بود، فردا ۱۷ آوریل کتاب دیگری با عنوان «سقوط کرده» را وارد بازار نشر می‌کند.
در حالی که «پایان بازی» پنجمین رمان از مجموعه رمان‌هایی بود که با حضور دو شخصیت به نام‌های ویل رابی و جسیکا رییل نوشته شده و درباره دستگیری یک تروریست داعشی در لندن بود، «سقوط کرده» چهارمین عنوان از یک مجموعه جنایی با تمرکز بر شخصتی به نام آموس دکر است که پس از انتشار رمان‌های پرفروش «مرد خاطره»، «آخرین مایل» و «ثابت» منتشر می‌شود. نخستین کتاب از این مجموعه به کتاب پرفروش آمریکا در سال ۲۰۱۵ بدل شد.
منتقدان می‌گویند آموس دکر یکی از خاص‌ترین شخصیت‌هایی است که بالداچی آفریده است؛ ماموری ویژه که حافظه خیلی خوبی دارد. او شخصیتی غمگین اما دوست داشتنی است که هنوز برای از دست دادن همسر و دخترش سوگوار است.
بیش از ۳۰ میلیون نسخه از کتاب‌های دیوید بالداچی به فروش رسیده و کتاب‌های او در بیش از ۸۰ منطقه جهان به ۴۵ زبان منتشر شده‌اند.
نخستین رمان او با عنوان «قدرت مطلق» به فیلمی با بازی و کارگردانی کلینت ایستوود بدل شد و با اقتباس از رمان‌های «کینگ» و «مکسول» سریال‌های تلویزیونی ساخته شد.
وی معمولا با حضور در برخی از مهمترین سازمان‌های اطلاعاتی جهان و ملاقات با جاسوسان واقعی سوژه‌های داستان‌هایش را پیدا می‌کند و حداقل با چهار رییس جمهوری آمریکا که از کتاب‌هایش لذت برده‌اند ملاقات کرده است.
بالداچی با همراهی همسرش بنیادی با عنوان «هر چه آرزو می‌کنی» دارد که بنیادی غیرانتفاعی است و برای گسترش سوادآموزی در سراسر آمریکا فعالیت می‌کند.
«سقوط کرده» ۱۷ آوریل ۲۰۱۸ از سوی انتشارات گرند سنترال به بازار می‌آید.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST