کد مطلب: ۱۲۷۳۸
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷

«خانه ارواح» ایزابل آلنده سریال می‌شود

ایسنا: رمان «خانه ارواح»، معروف‌ترین اثر «ایزابل آلنده» نویسنده مطرح شیلیایی به یک سریال تلویزیونی تبدیل می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، «خانه ارواح» اولین رمان نوشته «ایزابل آلنده» است و قرار است از سوی شبکه «هولو» اقتباس شود و داستان آن که روایتگر سه نسل از زندگی خانواده‌ای از طبقه متوسط رو به بالا است که تحت سلطه پدری خشن و مردسالار قرار دارد. رمان در فضایی خفقان‌آور و وحشت‌آور روایت می‌شود و این خانواده هم از این جو جدا نیست.

این رمان اولین بار در سال ۱۹۸۲ منتشر شد و به سرعت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و به یک موفقیت بین‌المللی تبدیل شد و با ترجمه به بیش از ۳۵ زبان ۷۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفت.

«بیل آگوست» کارگردان مطرح دانمارکی در سال ۱۹۹۳ فیلمی بر اساس این رمان ساخت که در آن بازیگران طراز اولی چون «مریل استریپ»، «جرمی آیرونز»، «ویونا رایدر»، «گلن کلوز» و «آنتونیو باندراس» بازی می‌کردند.

«خانه ارواح» جدیدترین اقتباس تلویزیونی کمپانی «هولو» است که پیش از این سریال‌های «قصه ندیمه»، «برج بلند»، «آتش سوزی کوچکی در همه جا» و «کسل راک» را بر اساس رمان‌های معروف و موفق ساخته است.

«ایزابل آلنده» از پرمخاطب‌ترین نویسندگان اسپانیانی‌زبان جهان محسوب می‌شود که تاکنون ۲۳ کتاب به نگارش درآورده است. رمان‌های این نویسنده تاکنون به ۳۵ زبان دنیا برگردانده شده و ۷۰ جایزه از ۱۵ کشور دنیا برای او به ارمغان آورده است. «در میانه زمستان» نوزدهمین اثر داستانی و جدیدترین رمان «ایزابل آلنده» است.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST