کد مطلب: ۱۳۰۷۹
تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷

اقبال به «نحسی ستاره‌های بخت ما» ادامه دارد

مهر: نشر آموت رمانی از جان گرین را با عنوان «نحسی ستاره‌های بخت ما» با ترجمه آرمان آیت‌اللهی را برای دهمین نوبت تجدید چاپ و روانه بازار کتاب کرد.

این رمان که پیش از ترجمه به زبان فارسی به ۴۷ زبان زنده دنیا ترجمه شده و بیش از ۱۰ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده در مطبوعات اروپا به عنوان برترین رمان عاشقانه دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

در این رمان مخاطب با داستان زندگی هیزل لنکستر که از زندگی هیچ سهمی جز یک بیماری لاعلاج نبرده است آشنا می‌شود که  یک معجزه‌ی درمانی چند سال دیگر برای او زمان خریده است ولی فصل آخر زندگی او هم زمان با تشخیص سرطانش نوشته می‌شود. با این همه اما با ورود ناگهانی آگوستوس واترزِ خوش تیپ به گروه حمایتی کودکان سرطانی، داستان زندگی هیزل از نو نوشته می‌شود.

«جان گرین» نویسنده، ویراستار، وبلاگ نویس، تهیه کننده و بازیگر آمریکایی است. او در سال ۲۰۰۶ برای اولین رمانش، در جستجوی آلاسکا، برنده جایزه ادبی پرینتز شد. ششمین کتاب او، نحسی ستاره‌های بخت ما، از همان هفته  اول انتشارش در ژانویه ۲۰۱۲، به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز تبدیل شد و هم‌چنین فیلم سینمایی بسیار موفقی با اقتباس از آن در سال ۲۰۱۴ ساخته شد که به رتبه اول باکس آفیس (جدول پرفروش‌ترین فیلم‌ها) رسید و با استقبال بی‌نظیر طرفداران این رمان، در همان هفته اول اکران، ۴ برابرِ کل هزینه تولید فیلم فروش کرد.

جان گرین همچنین از نگاه مجله تایم، در سال ۲۰۱۴، جزو صد چهره تاثیرگذار جهان بود.

این اثر در ۳۲۰ صفحه و با قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر کرده است.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST