کد مطلب: ۱۳۰۹۸
تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷

روانشناسی دلتنگی منتشر شد

مهر: ترجمه فارسی کتاب «روانشناسی دلتنگی» با عنوان فرعی «با دلتنگی عزیزانمان چه کنیم؟» از سوی انتشارات پندار تابان منتشر و راهی کتابفروشی‌ها شده است.

 «آنا هاجز اوگینسکی» فوق لیسانس مشاوره اجتماعی از دانشگاه میشیگان  در کتاب  «روانشناسی دلتنگی» که الهام گرفته از معنویت، خلاقیت و پرورش جوامع است، با صداقتی کم‌نظیر از تجارب غم‌انگیز خود بعد از مرگ پدرش به ما می‌گوید. او در حالی که قطعات شکسته قلبش را دوباره در کنار هم قرار می‌دهد، متوجه می‌شود که دوستی با غم، امکان زندگی پربارتر و پرمعناتری به او می‌دهد.

«فقدان پدرم بدون شک باعث گسترش درک من درباره مرگ و از دست دادن شد، ولی مهم‌تر از آن، تجربه این فقدان درک مرا از زندگی و معنای آن عمیق‌تر ساخت و به من آموخت که همیشه راه دیگری هست، راه دیگری برای بودن، زیستن و عمل کردن. از همان نقطه‌ای که زمانی درها را به روی خود و دنیای اطرافم بسته بودم، روزنه‌ای به رویم باز شد. از همان جایی که سخت شده بودم، نرم شدم».

«روانشناسی دلتنگی» که عنوان فرعی آن «با دلتنگی عزیزامان چه کنیم؟» است، در واقع به احساسات و ترس‌هایی می‌پردازد که همه ما در مواجهه با غم و عزاداری تجربه می‌کنیم ولی از کند و کاو در آنها طفره می‌رویم.

این کتاب با ترجمه مریم تقدیسی در شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و با بهای ۱۸ هزار تومان منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST