کد مطلب: ۱۴۱۷۵
تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷

برگزاری هفته فرهنگی ایران در مسکو

ایسنا: رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو از برگزاری هفته فرهنگی ایران در مسکو و نیمه نخست شهریور ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قهرمان سلیمانی - رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو - و هیأت همراه با بازدید از بخش‌های مختلف موزه صنایع دستی و هنرهای ملی روسیه وابسته به وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه، با خانم کایکاوا ناتالیا یورونا، معاون اجرایی و توسعه این موزه دیدار کردند.

سلیمانی در سخنانی، به اهمیت و تنوع صنایع دستی در ایران اشاره و ابراز امیدواری کرد همکاری‌های بین موزه‌های دو کشور ایران و روسیه بویژه پس از برگزاری هفته فرهنگی بیش از پیش گسترش پیدا کند.

رایزن فرهنگی کشورمان در مسکو به برگزاری هفته فرهنگی ایران در مسکو نیمه نخست شهریور ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: باید موزه‌های تخصصی هنری روسیه با موزه‌های متناظر در ایران بیشتر از گذشته در ارتباط باشند.

سلیمانی به چگونگی برگزاری هفته فرهنگی ایران در مسکو و حضور هنرمندان در قالب نمایشگاه و کارگاه‌های هنری در این هفته فرهنگی اشاره کرد.

کایکاوا ناتالیا یورونا نیز در این دیدار، با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری در زمینه برگزاری هفته فرهنگی، به تشریح فضاهای موجود در موزه صنایع دستی و هنرهای ملی روسیه پرداخت.

وی پیشنهاد اجرای برنامه‌های آیینی و نقالی و کارگاه‌های هنری و تخصصی در هفته فرهنگی را ارایه کرد.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST