کد مطلب: ۱۷۳۱۳
تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷

انتشار چند کتاب جدید برای کودکان

ایسنا: ترجمه کتاب‌های «هیچ‌کس را در دنیا به اندازه تو دوست ندارم»، «بردن سیرک به کتابخانه؟ هرگز!»، «بردن تمساح به مدرسه؟ هرگز!» و «بردن پیانو به ساحل؟ هرگز» برای کودکان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، کتاب «هیچ‌کس را در دنیا به اندازه تو دوست ندارم» نوشته یوتا لانگرویتر با ترجمه معصومه نفیسی و تصویرگری اشتفانی داله در ۲۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۱هزار تومان در واحد کودک و نوجوان انتشارات مبتکران منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: برایدن خرگوشه دلش نمی‌خواهد اسباب‌بازی‌هایش را جمع‌وجور کند یا سبیل‌هایش را بشوید. برایدن فکر می‌کند زندگی کردن با دوستانش خیلی آسان‌تر است، برای همین تصمیم می‌گیرد تجربه‌اش کند.

اما به هر خانه جدیدی که سر می‌زند، با مشکل تازه‌ای روبه‌رو می‌شود...

 همچنین کتاب‌های «بردن سیرک به کتابخانه؟ هرگز!»، «بردن تمساح به مدرسه؟ هرگز!» و «بردن پیانو به ساحل؟ هرگز!» نوشته الیز پارسلی با ترجمه سارا قربانی هرکدام در ۳۶ صفحه مصور با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۴ هزار تومان در نشر یادشده به چاپ رسیده‌اند.

در معرفی «بردن سیرک به کتابخانه؟ هرگز!» عنوان شده است: اگر یک آگهی دیدی که روی آن نوشته: «در کتابخانه، هر کاری دلت بخواهد می‌توانی انجام بدهی.» منظورش این نیست که می‌توانی سیرک راه بیندازی!

اما مگنولیا مشکلی با برگزاری سیرک بزرگش ندارد. او مثل یک آکروبات‌باز برنامه اجرا می‌کند و خیلی خوش می‌گذراند و در ادامه برنامه‌اش، مثل یک گلوله توپ شلیک می‌شود.

 اما اگر برنامه شگفت‌انگیز و جذاب او مناسب کتابخانه نباشد، چی؟

این کتاب بامزه، راهنمایی است برای این‌که چطور در کتابخانه همه کار انجام دهیم، ولی ساکت باشیم.

همچنین در معرفی «بردن تمساح به مدرسه؟ هرگز!» می‌خوانیم: اگر معلمت می‌گوید از طبیعت چیزی بیاور تا توی کلاس علوم نشان بدهی، منظورش این نیست که یک تمساح به کلاس ببری!

اما مگنولیا دختر کوچولویی است که دلش می‌خواهد کارهای شگفت‌انگیز انجام بدهد. او می‌خواهد با بردن تمساح به مدرسه همه را غافلگیر کند.

اما اگر تمساح او چیزی جز دردسر نباشد، چی؟ این کتاب بامزه، راهنمای آشنایی با چیزهایی است که نباید با خودتان به مدرسه ببرید.

 در معرفی«بردن پیانو به ساحل؟ هرگز!» نیز آمده است: اگر مادرت می‌گوید وسایلت رو بردار برویم ساحل، منظورش قایق بادی، بشقاب پرنده یا بیلچه شن‌بازی است، نه پیانو!

 اما مگنولیا دختر کوچولویی است که رویای بزرگ، اراده قوی و یک پیانوی سنگین دارد.

بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد، چیست؟ گم شدن پیانو که نیست؟ نه؟!

 این کتاب بامزه، راهنمای آشنایی با وسایلی است که نباید در تابستان با خودتان به ساحل ببرید.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST