کد مطلب: ۱۷۶۹۳
تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

چاپ دومین جلد از مجموعه پلیسی«مورگان دین»

 مهر: انتشارات کتابسرای تندیس به‌تازگی ترجمه دو اثر جدید از ادبیات جهان را منتشر و راهی بازار نشر کرده است.

یکی از این کتاب‌ها دومین جلد از مجموعه «مورگان دین» نوشته ملیندا لی است که ترجمه جلد اولش نیز چندی پیش با عنوان «بگو متاسفی» توسط کتابسرای تندیس چاپ شده بود. این کتاب با عنوان «آخرین وداع» با ترجمه نشاط رحمانی‌نژاد چاپ شده است.

شخصیت اصلی این مجموعه مورگان دین است که در جلد دوم به‌عنوان یک وکیل شجاع همراه با همکارش کارآگاه لنس کروگر درگیر پرونده گم‌شدن مرموز یک زن می‌شود.

اصل ماجرای این رمان از این قرار است که چلسی کلارک - یک مادر جوان - برای گذراندن یک شب با دوستش از خانه خارج می‌شود و مفقود می‌شود. خانواده چلسی می‌دانند که او هرگز به خواست خودش دو فرزند کوچکش را ترک نمی‌کند. بنابراین شوهر درمانده‌اش که مظنون اول پرونده هم هست، مورگان را استخدام می‌کند تا همسرش را پیدا و بی‌گناهی او را ثابت کند.

به عنوان یک مادر مجرد، مورگان با خانواده چلسی احساس همدردی می‌کند و تصمیم دارد زن گمشده را پیدا کند. برای این کار هم همکاری‌اش را با لنس کروگر که یک کارگاه خصوصی‌است آغاز می‌کند. هرچه پیشروی این دو در پرونده بیشتر می‌شود، خطر مرگ بیشتر خود را نشان می‌دهد و زمانی‌که مورگان توسط یک جنایتکار تحت تعقیب قرار می‌گیرد، همه چیز و همه کسی که برایش عزیز هستند، در خطر خیلی بزرگی می‌افتند.

در ادامه و پس از مواجهه با خطرات مرگبار، مورگان باید رد یک مجرم مجنون را برای محافظت از خانواده خودش بگیرد... ولی نیاز نیست برای این کار از خانه‌اش بیرون برود تا آن مرد را پیدا کند. چون هدف بعدی خودش است...

این کتاب با ۳۲۹ صفحه و قیمت ۴۰ هزار تومان منتشر شده است.

کتاب دیگری که این ناشر به‌تازگی چاپ کرده، رمان «وقتی تو را از دست دادم» نوشته کلی ریمر است که توسط محبوبه مسلمی‌زاده است.

شخصیت‌های اصلی این رمان مرد و زنی با نام‌های لئو و مولی هستند که هنگام ملاقات و سپس ازدواج‌شان بر این باور بودند که شکست‌ناپذیرند. این دو فکر می‌کردند می‌توانند با هم، به جنگ دنیا بروند. در ادامه داستان و پس از ازدواج‌شان، لئو که یک خبرنگار و روزنامه‌نگار جنگی است، به دلیل رخ دادن اتفاقات غم‌ناکی که در میدان جنگ برایش رخ می‌دهند، حافظه‌اش را از دست می‌دهد.

در ادامه داستان مولی پرستاری لئو را به عهده می‌گیرد اما فداکاری و ایثار مولی، ظاهراً یک ظاهرسازی است و ازدواج لئو و مولی از همان اول، یک تصادف و متزلزل بوده است. حالا مولی هر چقدر تلاش می‌کند به شوهرش نزدیک شود، از بازیابی حافظه او بیشتر می‌ترسد. با برگشت تدریجی حافظه لئو، مولی می‌ترسد برای بار دوم همسرش را از دست بدهد...

ترجمه فارسی این کتاب هم با ۳۷۶ صفحه و قیمت ۳۷ هزار تومان به چاپ رسیده است.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST