کد مطلب: ۱۸۰۲۴
تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

«دانیل استیل» چطور ۱۷۹ کتاب نوشته است؟

ایسنا: «دانیل استیل» نویسنده آمریکایی آثار پرفروشی همچون «‌بازی قدرت» و «میراث شاهزاده خانم»‌ از رمز موفقیتش برای انتشار ۱۷۹ کتاب سخن می‌گوید.

به گزارش ایسنا به نقل از نشنال،‌ «دانیل استیل»‌  که هرساله حدود هفت کتاب مختلف عرضه می‌کند، با این روند ممکن است حتی  رکورد «‌استفن کینگ» را نیز پشت سر بگذارد.

این نویسنده ۷۱ ساله که اخیرا کتابی با عنوان «توفیق اجباری»‌ را اوایل همین ماه روانه بازار کرده است در مصاحبه‌ای با مجله «گلامور»‌ از روند نویسندگی‌اش سخن می‌گوید.

این نویسنده پرفروش ‌که با اقتباس از برخی‌ از آثارش برنامه‌های تلویزیونی مختلفی ساخته شده است و بسیاری از آن‌ها به ۴۰ زبان مختلف دنیا ترجمه شده‌اند، می‌گوید ۲۰ تا ۲۲ ساعت از ۲۴ ساعت شبانه‌روز را به نویسندگی‌ اختصاص می‌دهد!

«استیل» می‌افزاید: «مرده باشم یا زنده،‌ آسمان ابری باشد یا آفتابی من به سراغ میز کارم می‌روم و کارم را انجام می‌دهم. گاهی اوقات تا طلوع آفتاب نوشتن یک کتاب را تمام می‌کنم و تا پایان روز پروژه‌ دیگری را آغاز می‌کنم.»‌

این نویسنده که مادر ۹ فرزند است،‌ می‌گوید: «تا زمانی که به قدری خسته نشوم که روی زمین خوابم ببرد، به رخت خواب نمی‌روم. اگر بتوانم در شبانه‌روز تنها چهار ساعت بخوابم واقعا خوش‌شانس بوده‌ام.» 

«دانیل استیل» هنوز برای نگارش داستان‌هایش از ماشین تحریر مدل «المپیا ۱۹۴۶» استفاده می‌کند و در اتاق خودش روی میزی که به شکل سه کتاب خودش ساخته شده است،‌ می‌نویسد.

این نویسنده که اولین داستان‌خود را در سن ۱۹ سالگی تکمیل کرد، از شکلات تلخ و قهوه بدون کافئین به عنوان مواردی که او را در یک روز کاری کمک می‌کنند، نام می‌برد.

این خبر واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی را نیز برانگیخته است.

برخی از آثار «دانیل استیل» همچون «ملاقات‌های عاشقانه»‌،‌ «تصویری در آینه»‌، «عشق دوباره»‌،‌ «‌زویا»‌،‌ «بازی قدرت»‌،‌ «سال‌های تلخ و شیرین زندگی»‌، ‌«نور درخشان او»‌، «پنج روز در پاریس»، «‌عشق نافرجام»،‌ «جادو»‌،‌ «‌پیمان عشق‌»‌ و «دختری با چشمان آبی» به زبان فارسی ترجمه شده‌اند.‌

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST