کد مطلب: ۱۸۲۷۷
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸

رونمایی از سه عنوان کتاب مجموعه‌ی «ما و جهان»

چرا جهان وجود دارد؟ چرا ما در جهان وجود داریم؟ آیا پیدایش ما و جهان تصادفی بوده یا محصول طرحی هوشمندانه است؟ آیا هویت ما صرفا مادی است یا بخش از آن غیرمادی است؟ آیا مرگ پایان زندگی است؟ مجموعه‌ی «ما و جهان» که به همت دفتر مطالعات علم و دین(موازی) تدوین و با همکاری انتشارات پارسیک منتشر می‌شود، می‌کوشد از منظر دانش تجربی جدید، علوم محض و علوم انسانی با پاسخ به این پرسش‌ها گامی در راه گسترش و پویایی چنین مباحثی در فضای علمی جامعه بردارد.

به تازگی کتاب‌های «آغاز جهان» و «چرا جهان وجود دارد؟» با ترجمه‌ی امیرمسعود جهان‌بین و کتاب «چرا طبیعت قانون دارد؟» با ترجمه‌ی امیرمسعود جهان‌بین و میثم توکلی‌بینا از مجموعه‌ی «ما و جهان» که دربردارنده‌ی مجموعه مقالات نویسندگان جهان درباره‌ی این مفاهیم است چاپ و منتشر شده است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه یازدهم تیر ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی این مجموعه اختصاص دارد که با حضور دکتر عباداله نادری، دکتر میثم توکلی‌بینا و دکتر امیرمسعود جهان‌بین در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST