کد مطلب: ۱۸۸۰۳
تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸

اثر دیگری از روث‌ور به ایران رسید

مهر: همزمان با چاپ نهم رمان «زنی در کابین ۱۰» ترجمه چهارمین رمان روث ور نویسنده انگلیسی نیز منتشر شد. این رمان که  «مرگ خانم وستاوی» نام دارد توسط نشر نون و با ترجمه زهرا هدایتی راهی بازار کتاب شده است.

«مرگ خانم وستاوی» رمان مهیج و روانشناختی دیگری است از نویسنده کتاب‌های خوشخوان و پر استقبالی همچون «در یک جنگل تاریک تاریک» و «بازی دروغ» است. این رمان با فروش قابل توجهش، در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز و ساندی تایمز هم قرار گرفته است و مانند سایر آثار این نویسنده در فضایی معمایی نوشته شده است. هریت وستاوی نامه‌ای غیرمنتظره دریافت می‌کند؛ ارثیه‌ی قابل توجهی از مادر بزرگش به او رسیده. انگار دعاهایش مستجاب شده باشد. اما یک مسئله وجود دارد: نامه اشتباه ارسال شده است. هال می‌داند مهارت‌هایی که در حرفه‌ی کف‌بینی به دست آورده کمکش می‌کند به پول برسد. او تصمیمی می‌گیرد که زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد، اما به محض اینکه فریبکاری‌اش را شروع کند دیگر راه برگشتی نخواهد داشت؛ یا باید ادامه دهد یا خطر از دست دادن همه چیز، حتی زندگی‌اش را به جان بخرد.

روث ور، نویسنده انگلیسی، در ساسکس، ساحل جنوبی انگلیس، به دنیا آمد و بزرگ شد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه منچستر به پاریس نقل مکان کرد و بعد از آن شمال لندن را برای زندگی انتخاب کرد. ور شغل هایی چون پیشخدمت، کتابفروش، معلم زبان انگلیسی و خبرنگار را تجربه کرده است. او قبل از انتشار آثارش با نام خود، پنج رمان کودک و نوجوان را با نام روث واربرتون به انتشار رسانیده بود.

روث ور در حال حاضر یکی از نویسندگان مطرح انگلستان است. از او به عنوان نسل جدید جنایی نویس های جهان یاد می کنند. اولین کتاب وی با عنوان «در یک جنگل تاریک تاریک» در سال ۲۰۱۵ منتشر شد که به سرعت جای خود را در میان علاقه مندان به مطالعه گشود و به عنوان کتاب محبوب و پرفروش در انگلستان و آمریکا شناخته شد. روث ور پس از آن کتاب جدیدش با عنوان «زنی در کابین ۱۰» را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد. کتاب «زنی در کابین ۱۰» محبوبیتی بیش از اثر اول روث ور در بر داشت و در لیست کتاب‌های پرفروش دنیا و مهمترین آنها یعنی نیویورک تایمز قرار گرفت. رمان بعدی او یعنی «بازی دروغ» نیز در فاصله کمی به عنوان رمانی پرفروش معرفی شد و حالا او با این چهارمین اثرش در رده پرمخاطب های بازار کتاب جهان قرار گرفته است. به تازگی رمان «چرخش کلید» نیز از او منتشر شده است که نشر نون پنجمین رمان این نویسنده را نیز در دست انتشار دارد.

«مرگ خانم وستاوی» در ۴۰۰ صفحه و با تیراژ ۱۰۰۰ نسخه توسط نشر نون منتشر شده است.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST