کد مطلب: ۲۱۵۴
تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۱

سلام به مدرسه؛ با نوشت‌افزار مرغوب و مارک‌های معروف

یکی از ویژگی‌های جشنواره‌ی لوازم تحریر فروشگاه مرکزی شهرکتاب که از ۱۰ شهریور تا ۱۰ مهر برپا شده، ارائه انواع مختلف مارک‌ها و تولیدات تحریری و هنری است که به خانواده‌ها، دانش آموزان و هنرمندان امکان می‌دهد تا محصولاتی را که مورد نظر و نیازشان است بیابند و انتخاب کنند.
در این جشنواره یک ماهه می‌توانید تمام مایحتاج نوشتاری خود را از رده سنی خردسال (مقطع آمادگی) تا بزرگسال (کارمندان، دانشجویان و مهندسان) یک‌جا بیابید و در میان انواع قیمت‌ها و مارک‌ها، کالای خود را انتخاب و خریداری کنید.
برای اینکه بدانید در جشنواره لوازم تحریر شهرکتاب مرکزی چه امکاناتی تدارک دیده شده و تا چه اندازه می‌توانید برای وقت و هزینه‌تان برنامه ریزی کنید، باید به این نکات اشاره کنیم:
در این نمایشگاه و فروشگاه ده هزار نوع کالا عرضه می‌شود. برخی از اجناسی که در این فروشگاه خواهید دید، در جاهای دیگر یا به سختی یافت می‌شود و یا برای یافتنش باید به مراکز خرید در نقاط مختلف شهر مراجعه کنید که مستلزم صرف وقت و هزینه بیشتری است. می‌توان گفت همه مایحتاج دانش آموزی و دانشجویی شما یک‌جا گرد آمده و با تنوعی که به شما قدرت و لذت انتخاب را می‌دهد عرضه شده است.
ده هزار نوع کالای متنوع تحریری پیش روی شماست که به معنی کالاهای فانتزی، برندهای معروف، کیفیت‌های مناسب، قیمت‌های متغیر و محصولات جدید است. این نیز گفتنی است که خرید از فروشگاه مرکزی شهرکتاب از نظر اقتصادی نیز به صرفه خواهد بود؛ چرا که در وهله‌ی اول، همه مایحتاج خود را یکجا می‌یابید و دوم اینکه، نسبت به فروشگاه‌های داخل شهر، با قیمت‌های متعادل‌تری مواجه خواهید بود و نکته سوم که شاید مهم‌تر از دو دیگر است اینکه از هر کالایی، مارک‌ها و طرح‌های متنوعی وجود دارد که سلایق متفاوت را پوشش می‌دهد. بعضی از بچه‌ها ساده دوست دارند و بعضی‌ها فانتزی‌بازند. بعضی‌ها عاشق رنگ‌های شاد و پرزرق و برق‌اند و خیلی‌ها هم طالب اجناس تک رنگ و ساده. شما در جشنواره لوازم تحریر شهرکتاب مرکزی این امکان را دارید تا برای سلیقه خود و اطرافیانتان خرید کنید و از جهت کیفیت محصولات نیز آسوده خاطر باشید. یکی از مهم‌ترین و قوی‌ترین بخش‌های فروشگاه، بخش دانش آموزی است. شاگرد اول‌ها، متوسط و یا آن‌ها که می‌خواهند از امسال درس را جدی‌تر بگیرند، می‌توانند با تهیه کالاهای مدرسه‌ای مورد نیازشان، از همین حالا مهیای درس و مدرسه شوند. بیشترین مخاطبان این جشنواره را دانش آموزان تشکیل می‌دهند که همیشه به دنبال بهترین و متنوع‌ترین محصولات لوازم تحریر هستند و می‌خواهند خرید مطمئن تری داشته باشند.
عمده مراجعان جشنواره، بطور حتم دانش آموزان هستند که با گشت و گذار در میان بخش‌های مختلف فروشگاه، می‌توانند اجناس و لوازم مورد نیاز خود را خوب ببینند، لمس کنند، از کارکنان فروشگاه سوال کنند و در ‌‌نهایت آنچه را مطلوب تشخیص می‌دهند انتخاب کنند. با این اوصاف می‌توانید با خیالی آسوده از بخش‌های مختلف فروشگاه بازدید کنید و به هیچ وجه نگران کالای خریداری شده‌تان نباشید؛ چون علاوه بر اطلاعات کافی که در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توانید کالا‌ها را با هم از هر لحاظ بسنجید و هیچ چیزی را ندانسته و چشم بسته نخرید.
حتی این امکان وجود دارد که کالاهای موردنیازتان را  ـ اگر نیافتید ـ در دفتر سفارش فروشگاه بنویسید و با فروشندگان صحبت کنید تا در اسرع وقت برای شما تهیه شود. بد نیست بدانید بخشی از مشتریان ثابت این فروشگاه را واردکنندگان برندهای معروف لوازم تحریر و مدیران ادارات و تاجران بنام محصولات نوشت افزاری تشکیل می‌دهند و همین مساله نشان‌دهنده‌ی کیفیت و اعتمادی است که به این فروشگاه دارند.
نکته‌ی دیگر درباره‌ی جشنواره‌ی یک ماهه‌ی لوازم تحریر شهرکتاب این است که حدود ۸۰ درصد کالاهای عرضه شده، خارجی است و می‌توانید با خیالی آسوده خرید کنید. پس برای اینکه راحت‌تر بنویسید، تند‌تر بخوانید، نگران خرید و هزینه‌تان نباشید و از کیفیت اجناس نیز اطمینان داشته باشید، اول از همه نقاط فروشگاه بازدید کنید و خوب ببینید و بعد با‌‌ همان لذتی که در خرید لوازم تحریر تجربه کرده‌اید، کالاهای موردنیاز خود و فرزندانتان را انتخاب کنید.

0/700
send to friend
نظرات 1
  • 0
    0
    پاسخ به این نظر
    azadeh شنبه 25 شهریور 1391
    salam vaght bekhar mer30 az in safhe hatman vase kharid lavazem tahrir ounja miam ama aya takhfif va kahesh gheymat ham manzur mishe ya na? پاسخ: تخفیف متاسفانه ندارند. اما در برندهای مختلف می‌توانید با قیمت دلخواه خرید کنید.
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST