کد مطلب: ۲۱۷۶۴
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

«جان گریشام» بار دیگر پرفروش شد

ایسنا:  رمان  جدید «جان گریشام» نویسنده پرفروش آمریکایی بار دیگر با استقبال مواجه شد و به فهرست پرفروش‌های نشریه نیویورک‌تایمز راه‌یافت.

 «‌جان گریشام»‌ که از نام‌های آشنای فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز به شمار می‌رود این بار با رمان «کامینو» صدر فهرست کتاب‌های داستانی این نشریه را به خود اختصاص داده است. 

در رمان جدید «گریشام» زمانی که جسد یک نویسنده آثار جنایی پس از وقوع یک طوفان در جزیره «کامینو»کشف می‌شود، مرز بین واقعیت و تخیل زمان کم‌رنگ‌تر می‌شود.

آثار این نویسنده بارها مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته‌ و تاکنون چندین رمان از او به زبان فارسی ترجمه و چاپ شده است که از میان آن‌ها می‌توان به «وکیل خیابانی»،‌ «اعتراف» و «از جایگاه»‌ اشاره کرد.

چندی پیش رمان «محافظان» از همین نویسنده در این فهرست قرار گرفته بود.

«اگر خون جاری شود» به قلم «استفن کینگ»‌ که مجموعه‌ای از رمان‌های کوتاه با عنوان‌های «تلفن آقای هرینگتون»، «زندگی چاک»‌،‌ «موش» و «‌اگر خون جاری شود» است نیز در جایگاه دوم این فهرست قرار گرفت.

رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته « دلیا اوئنز»‌ که این روزها به عضو ثابت فهرست کتاب‌های داستانی پرفروش نیویورک‌ تایمز تبدیل شده است، اینبار در جایگاه سوم به چشم می‌خورد.

رمان جدید «دیوید بالداچی» دیگر نویسنده پرفروش آمریکایی نیز در جایگاه چهارم قرار گرفته است. رمان «مخاطره» که ششمین جلد از سری‌ داستان‌های «مرد خاطره» این نویسنده محسوب می‌شود داستان تحقیقات «دِکِر» درباره پرونده قتلی را که در یکی از شهرهای ایالت «داکوتای شمالی» رخ داده‌ است روایت می‌کند.

 «کتاب اشتیاق‌ها»‌ اثر «سو مانک کید»‌ نویسنده رمان «زندگی اسرارآمیز زنبورها» نیز دیگر اثر تازه‌وارد فهرست این هفته است که در رتبه پنجم قرارگرفته است.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST