کد مطلب: ۲۲۴۱۵
تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹

از آزادی تا هرج و مرج

به‌تازگی کتاب «از آزادی تا هرج و مرج» که گزیده‌ای ازداستان‌های کوتاه طنز اسلاومیر مروژک است با انتخاب و ترجمه داریوش مودبیان به همت نشر گویا انتشار یافته‌است.
اسلاومیر مروژک کاریکاتوریست، داستان‌نویس، طنزپرداز و نمایش‌نامه‌نویس لهستانی؛ تابناک‌ترین چهره تئاتر معاصر لهستان و یکی از نامدارترین طنزآوران امروز داستان‌نویسی و جهان نمایش‌ است. هم‌چنین پرآوازه‌ترین نمایشنامه‌نویس لهستانی در قرن بیستم که بیشتر نوشته‌هایش در سراسر جهان به زبان‌های گوناگون ترجمه شده و به نمایش درآمده‌است. مروژک که کار ادبی خود را با داستان نویسی آغاز کرده بود، تا پایان عمر چند رمان و مجموعه داستان کوتاه و نیمه بلند از خود را به چاپ رساند: فیل، قلمدان، موش در کمد، کوچولو و... کتاب حاضر گزیده‌ای از داستان‌های کوتاه طنز از این نویسنده است.
نشست هفتگی شهرکتاب در روز سه‌شنبه هجدهم شهریور ساعت ۱۵ به نقد و بررسی کتاب «از آزادی تا هرج و مرج» اختصاص دارد که با حضور داریوش مودبیان و اسدالله امرایی به صورت مجازی در مرکز فرهنگی شهرکتاب برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام این مرکز به نشانی Instagram/bookcityculturalcenter به طور مستقیم پیگیری کنند.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST