کد مطلب: ۲۲۶۰۹
تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹

از شهر کتاب قزوین دیدن کنید

شهر کتاب قزوین به جرات بهترین و جذاب‌ترین کتابفروشی قزوین است! ساختمان شهر کتاب قزوین در ابتدای جاده‌ی باراجین و درست روبه‌روی درِ ورودی اساتید دانشگاه آزاد قزوین قرار گرفته است. در طبقه‌ی هم‌کف شهر کتاب قزوین می‌توانید انواع لوازم بازی کودکان، پازل، دفتر، خودکار، ماژیک و لوازم تحریر و طراحی و معماری را بیابید. طبقه‌ی زیرین آن مربوط به فروشگاه کتاب و صنایع دستی و هم‌چنین محصولات صوتی و فرهنگی است. البته کافه و بخش پذیرایی هم در این کتابفروشی در نظر گرفته شده است و قرار است در آینده بخش‌هایی مانند آمفی‌تئاتر و گالری و... هم در آن به بهره‌برداری برسد.

این فروشگاه تنها شعبه‌ی اصلی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر کتاب در قزوین است و در ساختمانی با مساحتی در حدود ۲۱۰۰ مترمربع در ۲ طبقه‌ی فروشگاهی و ۱ طبقه برای کافه و رستوران، با معماری بسیار مدرن و چشم‌نواز ساخته شده است و هر روز تقریبا از حدود ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب پذیرای کتاب‌دوستان گرامی در قزوین است.

به دلیل این‌که شهر کتاب قزوین در مسیر جاده‌ی سلامت باراجین قرار گرفته است، تقریبا هر فردی که از این مسیر برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری استفاده می‌کند حتما از جلوی این فروشگاه بزرگ و زیبا هم رد می‌شود. شما می‌توانید حتی برای گشت‌وگذار هم که شده سری به این شهر کتاب زیبا بزنید و کمی در میان محصولات آن بچرخید. دسته‌بندی‌های کتاب‌ها بسیار خوب و راضی‌کننده است و امکان بررسی کتاب و مطالعه در داخل هم برای شما وجود دارد. می‌توانید چند دقیقه‌ای روی صندلی‌های کتابفروشی بنشینید و در کمال آرامش، کتابی را که ‌می‌خواهید بخرید ورق زده و آن را بررسی کنید.

صدای موسیقی ملایمی هم همیشه در فضا وجود دارد و برخورد مسئولین نیز بسیار خوب است و هر زمان نیاز به راهنمایی داشتید کافیست از یکی از آن‌ها درخواست کنید.

اگر شما با کودک خود به شهر کتاب قزوین بروید، می‌توانید برای چند دقیقه او را در شهر بازی کوچک داخل ساختمان بگذارید و در همان حالی که او مشغول بازی است، می‌توانید با خیال راحت در داخل ساختمان بچرخید و کتاب و لوازم مورد نیاز خودتان را تهیه کنید و پس از آن دوباره با کودک خود همراه شوید.

به دلیل این‌که این فروشگاه دقیقا در کنار اتوبان تهران-قزوین-رشت قرار دارد، حتی اگر شما مسافری در این مسیر هستید می‌توانید سری به شهر کتاب قزوین بزنید و علاوه بر بازدید از آن، کتاب‌های مورد نظرتان را نیز تهیه کنید.

اگر شما هم از معدود کتاب‌خوان‌های این دوره و زمانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به شهر کتاب قزوین هم سری بزنید و فراموش نکنید که تجربه‌های خود را از این بازدید و خرید در بخش دیدگاه‌ها با سایر خوانندگان ایران نگری به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر هم می‌توانید از صفحه‌ی اینستاگرام شهر کتاب قزوین هم دیدن کنید.

 

کلید واژه ها: شهر کتاب قزوین -
0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST