کد مطلب: ۲۲۶۹۷
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹

گر بگرید دیده، جای آن بود

چون دل ما خون شد از هجران او

چشم ما شاید که خون افشان بود

از فراقش دل ز جان آمد به جان

خود گرانی یار مرگ جان بود

عراقی

موسسه‌ای که کارش تولید محتوای فرهنگی است برای آن‌که محتواهای تولیدی‌اش فراگیرتر شود نیازمند همدلی قوی و غنی با رسانه‌ها و روابط عمومی‌های موسسات دیگر است. و هیچ موسسه‌ای در جزیره‌ی تنهای خودش با اقلیت متمرکز در اطراف و اکناف خودش نام‌دار و نام‌آور نمی‌شود مگر به همت اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها. چه این رسانه‌ها با نقد سازنده کمک کنند به اعتلای آن نهاد، چه با انعکاس فعالیت‌ها یاری‌رسان دیده شدن مجموعه‌ی آن کوشش‌ها شوند.

در این میان برخی از اصحاب رسانه و روابط عمومی چنان همدلانه و مشفقانه همراه و همکار می‌شوند که گویی یکی از اعضای همان سازمان‌اند. بی‌چشمداشتی و با لطفی سرپا از سر شوق و همدلی. و برخی چنان می‌مانند که سال‌ها هم که بگذرد، حتا اگر از مشاغل و مناصب‌شان هم دور باشند در ذهن خاطرات مهربانی آن‌ها بارها و بارها مرور می‌شود.

در کمال بهت و ناباوری و بسیار دیرهنگام آگاه شدیم که احمد (مهران) مظاهری، مسئول روابط عمومی موسسه پژوهشی حكمت و فلسفه ايران در سال‌های گذشته، دیگر در میان ما نیست.

هرگز لطف، متانت و پیگیری‌های مجدانه‌ی او از ذهن ما پاک نمی‌شود. برای او آرامش و آسایش ابدی و برای خانواده‌ی محترمش به ویژه جناب آقای محمدرضا مهدیزاده، مدیر شهر کتاب آبان، تندرستی و شکیبایی آرزومندیم.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST