کد مطلب: ۲۵۱۴۰
تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

عشق بدون تجریش

رمان «عشق بدون تجریش» نوشته جواد ماه‌زاده است که به همت نشر مانوش منتشر شده است. ماجرای این رمان درباره نوجوان‌های پسر و دختری است که در یک محله زندگی می‌کنند و در حال بلوغ جسمی و روانی، تجربه‌های فردی و اجتماعی مرتبط با سن‌شان را از سر می‌گذرانند. هر کدام نوعی دلدادگی و دلبستگی عاطفی را تجربه می‌کنند و نقاط مشترکی که با هم دارند، آنها را به یکدیگر پیوند داده است.

 داستان سه دوست در آغاز دهه‌ی ۱۳۷۰ در تهران، از نسل بچه‌های کوچه و خیابان، فیلم را هم درسینما می‌بینند و هم پای ویدئو. عشق را هم در کوچه و راه مدرسه می‌جویند هم درعکس‌های مجلات. آدم‌های این داستان با همه رفاقتی که باهم دارند، پایان کاری متفاوت را انتظار می‌کشند. 

«عشق بدون تجریش» ششمین رمان جواد ماه‌زاده بعد از «خنده را از من بگیر»، «لالمونی»، «وداع در ال مارتینو»، «ریحانه دختر نرگس» و «باغ رویان» است.

نشست هفتگی شهرکتاب در روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد ساعت ۱۱ صبح به نقدوبررسی رمان «عشق بدون تجریش» نوشته‌ی جواد ماه‌زاده اختصاص دارد که با حضور عالیه عطایی، فرشته نوبخت، علی شروقی و جواد ماه‌زاده به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه‌ی این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST