کد مطلب: ۲۵۴۴۸
تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

درخواست خانواده رضا بابایی از مخاطبان

ایسنا:  خانواده رضا بابایی، نویسنده و پژوهشگر فقید دینی ضمن اعلام این‌که در حال آماده‌سازی آثار او برای چاپ هستند، از مخاطبان خواسته‌اند تا اگر به فایل‌های صوتی و صوتی‌ـ‌تصویری‌ به‌جامانده از این چهره فرهنگی دسترسی دارند، آن‌ها را ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه‌ای که در صفحه مجازی رضا بابایی با عنوان «یادداشت‌ها» منتشر شده، آمده است: «سیلاب قضا نسترد از دفتر ایام

این‌ها که تو بر خاطر سعدی بنوشتی

با سلام و آرزوی سلامتی برای مخاطبان کانال یادداشت‌ها

نخست بر خود می‌دانیم که از حضور پایدار شما در این فضا تشکر کنیم. در سال‌ سخت گذشته، حضور شما و دنبال کردن مطالب منتشرشده در این کانال، برای ما مایه دلگرمی و امیدواری بزرگی بوده است؛ زیرا نشان از وجود پیوند استواری دارد که درگذشت استاد رضا بابایی، آن را از هم ‌نگسسته است. 

اما همین حضور به ما ضرورت ساماندهی آثار به‌جامانده از ایشان را یادآور می‌شود. ما در یک سال گذشته کوشیده‌ایم تا این آثار را آماده ارائه و انتشار کنیم. بخشی از این آثار در مرحله آماده‌سازی قرار دارند و بخشی دیگر هم آماده شده‌اند، اما به دلیل وضعیت حاکم بر بازار نشر، در انتظار چاپ مانده‌اند. اما در این میان از بعضی آثار، فقط طرح‌واره‌ای وجود دارد و هنوز داده‌های کافی برای آماده‌سازی آن‌ها جمع‌آوری نشده‌ است. برای آماده‌سازی این دسته اخیر نیاز است که فایل‌های صوتی و صوتی‌ـ‌تصویری‌ای که از استاد بابایی به صورت سخنرانی و مهم‌تر از آن درس‌گفتار به‌جا مانده‌اند، جمع‌آوری شوند. به همین دلیل از کسانی که کانال یادداشت‌ها را دنبال می‌کنند، درخواست داریم تا اگر به چنین فایل‌هایی دسترسی دارند، آن‌ها را برای ما ارسال کنند. با جمع‌آوری این اطلاعات، ما می‌توانیم دید وسیع‌تری پیدا کنیم، فرآیند آماده‌سازی آثار را سرعت بخشیم و همچنین صورت مناسب را برای ارائه‌ هر کار مشخص کنیم. 

امید است که با همکاری شما در این زمینه بتوانیم به زودی آثار چاپ‌نشده ایشان را به شیوه‌ای شایسته، آماده انتشار کنیم.

با احترام؛ خانواده استاد رضا بابایی

شهریور ۱۴۰۰

پ.ن: فایل‌های خود را به ادمین reza_babaei@ (در تلگرام) ارسال کنید.»

رضا بابایی متولد سال ۱۳۴۳، مدرس حوزه و دانشگاه، پژوهشگر و مسئول انجمن قلم حوزه بود. از جمله آثار او به «مولوی و قرآن»، «درآمدی بر دین‌شناسی حافظ»، «بهتر بنویسیم»، «خارج از نوبت»، «آیین قلم»، «نیایش‌نامه»، «اعجاز بیانی قرآن»، «پیش‌شرط‌های پژوهش در علوم دینی»، «دین و دینداری» و «محمد برگزیده خدا» می‌توان اشاره کرد.

بابایی در ۵۵سالگی و پس از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان در هجدهم فروردین‌ماه ۹۹ درگذشت. 

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST