کد مطلب: ۲۶۵۶۳
تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰

ده رمان برتر ماه آگوست ۲۰۲۱ در روسیه

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ـ مسکو: سایت پرمخاطب Readrate که اخبار و رویدادهای مهم نشر و اکران را در اختیار بازدیدکنندگان روس زبان قرار می‌دهد، در هر ماه جالب‌ترین کتاب‌ها منتشر شده و فیلم‌های در حال اکران را به علاقه‌مندان معرفی می‌کند. این سایت با توجه به ذائقه روس‌ها و اقبال کتاب‌های منتشر شده در ماه گذشته، ده کتاب برتر را برای مطالعه معرفی کرده است.

در این سایت نوشته شده:‌ «اگر به کتاب‌های پلیسی علاقه‌مند هستید، توصیه ما به شما، مطالعه کتاب «باشگاه قاتلان روزهای پنج شنبه» اثر ریچارد توماس عثمان است. در ادامه می‌توانید کتاب «استراحتگاه» اثر سارا پیرز را بخوانید و به کتاب «حسادت و ماجراهای دیگر» اثر یو نسبو برسید.

طرفداران داستان‌های طولانی و احساسی مشابه رمان‌های دینا روبینا و نارینه آبگاریان این بار می‌توانند از خواندن حماسه جدید خانوادگی اثر یلنا کاتیشونوک لذت ببرند. چنانچه به فیلم «انگل‌ها» علاقه دارید و به فرهنگ دیگر کشورها از جمله فرهنگ بی‌نظیر کره توجه دارید، حتما کتاب «آخرین داستان مینا لی» را مطالعه کنید.

لازم به ذکر است که جدیدترین کتاب ویکتور پلوین به نام «Transhumanism Inc.» نیز از اواخر ماه گذشته (ماه آگوست) به معرض فروش گذاشته شد. واقعیت و دیگر تاریخ‌ها، باشگاه قتل پنجشنبه، کنترل دوگانه، جک که خانه را ساخت، دنبال کنندگان، چهار باد، آستراحتگاه، آخرین داستان مینا لی، گره ویندزور و هنرمند جیپور ۱۰ رمان معرفی شده‌اند.

 

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST