کد مطلب: ۴۳۴۴
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳

حافظ و روزگار ما

آیا مسائل عمده و عام بشری زمان‌مند و دوره‌ای هستند یا پاره‌ای از آن‌ها فراتر از زمان و مکان همیشه گریبان‌گیر انسان‌ها، خصوصا مستعدان و باهوشان‌اند؟ معمای وجود، غایت و معنای زندگی، آزادی یا بندگی، قاعده و قید و قانون یا رهایی مطلق و اراده‌ی آزاد، ترجیح و پسند خود یا دیگری، عیش و عشق امروز یا زهد و  وعده‌ی فردا و ... با کدام طریق و طریقت یا مکتب و شریعت پاسخی مناسب‌تر می‌یابند؟ و بهترین راه برای حل یا هضم آن‌ها چیست؟ آیا می‌توان با تکیه بر حافظ، راهکاری آرام‌بخش  برای آن‌ها یافت؟ با کدام قرائت و چه مبنایی؟
دوره‌‌ی آموزشی «حافظ و روزگار ما» با تدریس دکتر مهدی محبتی در ده جلسه روزهای چهارشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود.
آغاز این دوره ۱۷ اردیبهشت است و علاقه‌مندان به حضور در این دوره تا ۱۵ اردیبهشت فرصت دارند در ساعات اداری به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۷۲۳۳۱۶ و ۸۸۷۱۷۴۵۸ تماس بگیرید.

کلید واژه ها: مهدی محبتی -
0/700
send to friend
نظرات 1
  • 0
    0
    پاسخ به این نظر
    بدون نام جمعه 12 اردیبهشت 1393
    سلام و خسته نباشید. هزینه این دوره چقدر است و یک پیشنهاد اینکه لطفا همراه معرفی دوره ها هزینه ها را هم اعلام نمایید. متشکرم پاسخ: شصت هزار تومان.
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST