کد مطلب: ۷۳۳۲
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴

پنجمین دوره‌ی جایزه‌ی دکتر فتح‌الله مجتبایی

مراسم اهدای پنجمین دوره‌ی جایزه‌ی دکتر فتح‌الله مجتبایی در روز سه‌شنبه پانزدهم دی ماه ساعت ۱۶:۳۰ با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. این جایزه به بهترین پایان‌نامه‌های دوره‌ی دکتری در رشته‌های «زبان و ادبیات فارسی» و «ادیان و عرفان» که در سال ۱۳۹۳ دفاع شده است، اهدا می‌شود. هیات داوران (فتح‌الله مجتبایی، ضیاء موحد، حسین معصومی‌همدانی، شهرام پازوکی، محمد دهقانی و علی‌اصغر محمدخانی) پس از بررسی پایان‌نامه‌های دریافتی، دو پایان‌نامه‌ی برگزیده و دو پایان‌نامه‌ی تشویقی را انتخاب کرده‌اند که در این مراسم معرفی می‌شوند.

همچنین در این مراسم، دکتر فتح‌الله مجتبایی، دکتر ضیاء موحد، دکتر محمدجعفر یاحقی، دکتر شهرام پازوکی و علی‌اصغر محمدخانی درباره‌ی وضعیت پژوهش‌های دانشگاهی در این حوزه‌ها، آسیب‌شناسی تحصیلات تکمیلی در حوزه‌های علوم انسانی، ویژگی‌های پایان‌نامه‌های برگزیده و چشم‌انداز رشته‌های «زبان و ادبیات فارسی» و «ادیان و عرفان» سخن می‌گویند. از استادان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود که برای حضور در این مراسم به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم مراجعه کنند.

در چهار دوره‌ی گذشته این جایزه، سمیرا بامشکی، علیرضا اسدی، محمدرضا عدلی، سلمان ساکت، ارسطو میرانی و سیده لیلا سیدقاسم برگزیدگان این جایزه بوده‌اند. پایان‌نامه‌های برگزیده به همت انتشارات هرمس به صورت کتاب منتشر می‌شود.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST