کد مطلب: ۷۸۶۹
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵

افتتاح رسمی شهر کتاب مشهد

در روز سه شنبه اول خرداد ماه ۹۵، اولین نمایندگی موسسه شهر کتاب در شهر مشهد مقدس همزمان با میلاد حضرت ولیعصر (عج) با حضور مسئولین موسسه شهر کتاب و جمعی از مسئولین شهر مشهد در مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع در قسمت‌های مختلفی شامل کتاب فارسی و لاتین، صنایع دستی، موسیقی، وسایل کمک آموزشی، نوشت افزار، کالاهای فانتزی و هنری به بهره برداری رسید.

در این مراسم ابراهیم بالاپژوه، مدیر شهر کتاب مشهد، توضیحاتی راجع به چگونگی شکل گیری و نوع فعالیت شهر کتاب مشهد  ارائه کرد سپس مهدی فیروزان، مدیرعامل موسسه شهر کتاب، توضیحاتی راجع به مجموعه شهر کتاب و فعالیت‌های آتی مجموعه را ارائه کردند و نیز  شهرکتاب الکترونیک با عنوان شهر دیجیتال نوید بخشیدند.

عصر شنبه همزمان با افتتاح رسمی شهر کتاب جشن امضاء کتاب ( تو رو در حضور همه دوست دارم) مریم حیدر زاده با حضور ایشان و دوستداران ایشان برگزار گردید که جمعیتی بالغ بر ۲۵۰۰ نفر را افتتاح رسمی مجموعه استقبال کردند که باعث شد ایشان تا پاسی از شب در محل شهر کتاب مشهد حضور داشته باشند. در حاشیه این مراسم چندین خبرنگار و عکاس از اصحاب رسانه از حضور ایشان خبر تهیه کردند  که از آن جمله می‌توان به روزنامه اتفاقیه اشاره کرد.

 

شهر کتاب مشهد

شهر کتاب مشهد

شهر کتاب مشهد

شهر کتاب مشهد

شهر کتاب مشهد

شهر کتاب مشهد

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST