کد مطلب: ۸۲۹۷
تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

پرفروش‌های کتاب کودک و نوجوان در «تابستانه کتاب»

آنا: با پایان یافتن طرح «تابستانه کتاب» که در بازه زمانی یک ماهه از ۱۶ تیرماه تا ۱۵ مرداد ماه سال جاری در کتابفروشی‌های سراسر کشور اجرا شد، کتاب‌های پرفروش حوزه کودک و نوجوان این طرح معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگی آنا روابط عمومی خانه کتاب، در طرح « تابستانه کتاب» کتاب‌های کودک و نوجوان با تخفیف ۲۵ درصدی با هدف توزیع عادلانه یارانه ها و آشتی مردم با کتابفروش ها در کتابفروشی های عضو این طرح عرضه شد.

کتاب‌های «شازده کوچولو» ترجمه احمد شاملو، «پنیر داداش ماسته، حرف می می نی راسته» از ناصر کشاورز، «بابا لنگ دراز» ترجمه محسن سلیمانی، «چرا باید بسم الله بگوئیم و ۴ سوال دیگر (آموزش سبک زندگی پیامبر به کودکان)» نوشته غلامرضا حیدری ابهری، «می می نی چه دوست نازنینی» از ناصر کشاورز، «قصه های خوب برای بچه های خوب» اثر مهدی آذر یزدی، «خاطرات یک بچه چلمن: بد شناسی از نوع خفن» ترجمه تبسم آتشین جان، «جودی انجمن مخفی تشکیل می دهد» ترجمه محبوبه نجف خانی از جمله کتاب های پرفروش حوزه کودک و نوجوان در طرح تابستانه کتاب هستند.

در طرح «تابستانه کتاب» شعر کودکان و نوجوانان جزو پنج موضوعات پرفروش این طرح شناخته شده است و موضوع داستان های کودک و نوجوان رتبه نهم پرفروش ترین موضوعات این طرح را از آن خود کرد.

طرح تابستانه کتاب با مشارکت ۵۱۸ کتابفروشی درحالی به کار خود پایان داد که پانصد و چهل و شش هزار و چهل و چهار نسخه کتاب از سوی دویست و شش هزار و هفتصد و هشتاد و هفت نفر خریداری شده است.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST