کد مطلب: ۸۶۳۱
تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵

نمایشگاه «درخت» در نگارخانه شهر کتاب فرشته

به گزارش روابط عمومی شهر کتاب فرشته، نمایشگاه هنر مفهومی «درخت» با یادی از عباس کیارستمی در نگارخانه شهر کتاب فرشته افتتاح می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی شهر کتاب فرشته؛ نگارخانه فرشته آغازین روزهای پائیزی خود را با آثاری از هنرمندان جوان عرصه نقاشی تجربه می‌کند که این بار با آثاری در قالب هنرهای مفهومی میهمان گالری این مجموعه فرهنگی ـ هنری خواهند بود. «درخت» عنوان این نمایشگاه است که آثار ده هنرمند جوان و خوش‌ذوق حوزه نقاشی را در کنار هم قرار داده و از قضا گردهمایی این آثار بهانه‌ای شده است برای یاد کردن از هنرمند ازدست‌رفته سینمای ایران؛ عباس کیارستمی. نام‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه هرکدام از چهره‌های موفق نقاشی امروز کشور هستند که هرکدام تاکنون تجربه برگزاری نمایشگاه‌های متعددی به‌صورت گروهی و انفرادی را داشته‌اند؛ هنرمندانی چون: علی اتحاد، فریدون امیدی، مهناز پسیخانی، علی جدی، جمشید حقیقت‌شناس، ندا درزی، شهناز زهتاب، سپیده سحر، قدرت ا... عاقلی و سیمین کرامتی.

درباره این نمایشگاه آمده است:

ما درختانی هستیم به‌پاس کهن‌ترین و استوارترین درخت ایرانی ، در کنار هم ایستاده‌ایم و در انتظار گام‌های سبز شماییم. تا در سایه‌سار هم، به‌تمامی خشک‌سالی‌ها ثابت کنیم، پربرکتیم هم‌چو بادام، پُر سایه‌ایم هم‌چو بانیان، پُر نغمه‌ایم هم‌چو سرو، پُر اندیشه‌ایم و همیشه‌سبز هم‌چو عباس کیارستمی.

این نمایشگاه که نهمین روز از آغازین ماه پاییز ۹۵ در محل نگارخانه فرشته بازگشایی می‌گردد به مدت بیست و پنج روز و تا چهارم آبان ماه پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST