کد مطلب: ۹۰۷۹
تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵

چگونه پدر و مادر خود را تربیت کنیم؟

مهر: «چگونه پدر و مادر خود را تربیت کنیم» اثری طنزآمیز از پیت جانسون با ترجمه رضی هیرمندی است که از سوی نشر هوپا منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

رضی هیرمندی در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار  «چگونه پدر و مادر خود را تربیت کنیم» خبر داد و افزود: تصور بسیاری از پدر و مادرها این است که مشکلاتشان در ارتباط با بچه‌ها، خیلی خاص است و تنها به آنها تعلق دارد اما با خواندن این کتاب متوجه می‌شوند  که بسیاری از پدر و مادرها با این مسائل روبه رو هستند.

مترجم کتاب  «چگونه پدر و مادر خود را تربیت کنیم» در ادامه بیان کرد: ظاهراً مشکلاتی مثل مشکلات بین نسلی و نگرانی‌هایی مثل نگرانی‌های شغلی فرزندان و... در زمره مشکلاتی است که بین همه خانواده‌ها و در همه فرهنگ‌ها فراگیر است؛ از اینرو خانواده‌های ایرانی نیز با خواندن این کتاب همذات پنداری می‌کنند.

به گفته هیرمندی، «چگونه پدر و مادر خود را تربیت کنیم»، یک جلد از مجموعه چهار جلدی «قصه‌های با پدر و مادر» است که از سوی نشر هوپا منتشر شده و کپی‌رایت مجموعه چهارجلدی یادشده توسط ناشر خریداری شده است.

مترجم مجموعه آثار شل سیلوراستاین گفت:  پیت جانسون در زمره نویسندگان نامداری است که کتاب‌های او جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها در انگلیس و آمریکا به شمار می‌آیند و طنز غالب در مجموعه آثارش رمز موفقیت کارهایش است.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST