کد مطلب: ۹۴۸۱
تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵

تازه‌ترین داستان «جوجو مویز» در ایران به چاپ سوم رسید

ایلنا: جدیدترین رمان «جوجو مویز» ترجمه «نفیسه معتکف» توسط انتشارات نسل نواندیش تنها چهار روز پس از انتشار به چاپ سوم رسید. این کتاب که یک رمان به همان نام کتاب است، به همراه خود داستان‌های کوتاه دیگری نیز دارد.

جوجو مویز پیش از این در ایران با کتاب «من پیش از تو» شناخته شده بود، در این رمان عاشقانه نیز دوباره مورد توجه خوانندگان ایرانی قرار گرفت.

شخصیت اصلی این کتاب «نل» دختری است که بسیار پایبند به اصول و قوانین مخصوص به خودش است. او طی یک اتفاق در زندگی خود با خود واقعی‌اش روبه رو می‌شود و به جای تن دادن به عادت‌های همیشگی در مقابل آنها می‌ایستد و مسیری جدید را در زندگی خویش شروع می‌کند.

روند تغییرپذیری شخصیت نل در این رمان به همراه اتفاقات عاشقانه‌ای که برای او اتفاق می‌افتد روند داستانی پرکششی را برای خواننده ایجاد می‌کند و این روند پرکشش تا نیمه‌های پایانی رمان خواننده را به دنبال خود خواهد کشاند.

جوجو مویز به طور کلی نویسنده رمان‌های رمانتیک است. او برنده‌ی جایزه «رمان عاشقانه سال» در سال‌های ۲۰۰۴  و ۲۰۱۱ شده است.  

«تک و تنها در پاریس» تنها یکی از داستان‌های این کتاب پرفروش است. در واقع جوجو مویز در ادامه کتاب داستان‌های کوتاهی نیز در اختیار طرفداران خود قرار می‌دهد. داستان زنان توانمندی که سختی‌های زندگی آنها را از پا درنمی‌آورد و با تمام وجود برای تغییر زندگی خود تلاش می‌کنند.

قلم خیال پرداز این نویسنده بریتانیایی قصه‌ی دختری را روایت می‌کند که دو شب عاشقانه را به اراده خود در پاریس برای خود می‌سازد.

این کتاب به قیمت پشت جلد ۲۲۹۰۰ تومان و نسخه الکترونیک ۷۹۰۰ تومان توسط انتشارات نسل نواندیش روانه بازار کتاب و در برنامه‌های کتاب‌راه، طاقچه و فیدیبو نیز منتشر شده است.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST