کد مطلب: ۹۹۲۹
تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

شامگاه عید مبعث، ایستگاه پایانی دومین جشنواره خاتم

ایبنا: جشنواره خاتم(داستان کوتاه ویژه پیامبر رحمت) که دومین دوره آن چهارم اردیبهشت به همت بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق(ع) و با مشارکت مجمع ناشران انقلاب اسلامی، دفتر نشر فرهنگ اسلامی و موسسه شهر کتاب برگزار می‌شود، شامل داستان‌های برگرفته از ویژگی‌های شخصیتی و سیره رسول اکرم(ص) با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر است.

 
در این جشنواره تالیف و ارسال آثار(حداکثر در پنج هزار کلمه) برای تمام فارسی‌زبانان پیرو ادیان الهی و مذاهب اسلامی در سراسر جهان آزاد است.
 
از جمله شرایط شرکت در این جشنواره، تکمیل و ارسال فرم، ارسال آثار از طریق پست یا پست الکترونیک و عدم عودت آثار بود. همچنین آثار نباید پیش از این منتشر شده و یا در مسابقه‌ای شرکت داده شده باشند. مهلت ارسال آثار نیز تا ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ بوده است.
 
جوایز نویسندگان پنج اثر برتر در هریک از دو حوزه «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» به ترتیب به نفر اول ۱۰ سکه بهار آزادی و دیپلم افتخار، نفر دوم هفت سکه بهار آزادی و دیپلم افتخار، نفر سوم پنج سکه بهار آزادی و دیپلم افتخار، نفر چهارم سه سکه بهار آزادی و لوح تقدیر و نفر پنجم یک سکه بهار آزادی و لوح تقدیر خواهد بود. نفرات ششم تا دهم نیز لوح تقدیر جشنواره را دریافت می‌کنند.

آئین اختتامیه دومین دوره جشنواره خاتم(داستان کوتاه ویژه پیامبر رحمت) از ساعت ۱۵ تا ۱۷ دوشنبه چهارم اردیبهشت، در سالن غدیر بنیاد آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب برگزار می‌شود.

 

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST