کد مطلب: ۱۸۵۳۲
تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

«‌بالداچی»‌ بار دیگر پرفروش شد

ایسنا: نام «دیوید بالداچی»، ‌نویسنده مشهور و پرفروش رمان‌های جنایی بار دیگر در جدیدترین فهرست پرفروش‌های داستانی نیویورک‌تایمز دیده می‌شود.

به گزارش ایسنا، رمان «یک اقدام خوب» نام جدید ترین اثر «دیوید بالداچی»‌ است که در اولین هفته حضورش در فهرست پرفروش‌های داستانی (hard cover) با کنار زدن رمان پرفروش «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» در صدر فهرست قرار گرفت. این اولین‌باری نیست که «‌دیوید بالداچی»‌ با کنار زدن «دلیا اونز»‌ جایگاه اول را به خود اختصاص می‌دهد. پیش‌تر، «‌رستگاری» دیگر رمان این نویسنده جایگاه اول را از چنگ «‌جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» درآورده بود.

«‌بالداچی» در رمان جدید خود داستان سرباز کهنه‌کار جنگ جهانی دوم به نام «آرچر» را روایت می‌کند که تحت آزادی مشروط برای مدتی از زندان آزاد می‌شود. این سرباز در این مدت باید قاتل واقعی پرونده‌ای را که در آن او به عنوان متهم شناخته شده پیدا کند، در غیر این صورت بار دیگر به زندان بازگردانده خواهد شد.

«فراموش‌شده»‌،‌ «تابستان آن سال»‌، «آبی مطلق»‌،‌ «بی‌گناه»‌ و «‌روز صفر»‌ از جمله آثار این نویسنده هستند که تاکنون به زبان فارسی ترجمه شده‌اند.

رمان «‌دلیا اونز» نیز پس از ۴۶ هفته حضور در فهرست پرفروش‌های داستانی در جایگاه دوم به چشم می‌خورد.

در رتبه سوم این فهرست، رمان «پسران نیکلی» نوشته «کلسون وایتهد» قرار گرفته است. «وایتهد» که جایزه ادبیات داستانی «پولیتزر» را در کارنامه خود دارد، در رمان جدید خود داستان دو پسر سیاه‌پوست محکوم به تحصیل در یک مدرسه بازپروری در دوران اجرای قانون «جیم کرو» را روایت می‌کند.

در رتبه چهارم لیست نام رمان جدید «دنیل سیلوا» دیگر نویسنده پرفروش با عنوان «‌دختر جدید» دیده می‌شود.

 

0/700
send to friend
مرکز فرهنگی شهر کتاب

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، پلاک ۸

تلفن: ۸۸۷۲۳۳۱۶ - ۸۸۷۱۷۴۵۸
دورنگار: ۸۸۷۱۹۲۳۲

 

 

 

تمام محتوای این سایت تحت مجوز بین‌المللی «کریتیو کامنز ۴» منتشر می‌شود.

 

عضویت در خبرنامه الکترونیکی شهرکتاب

Designed & Developed by DORHOST